marți, 3 august 2010

love uh...


te iubesc pentru ca atunci cand sunt cu tine mi`e mai usor sa uit de altele.
te iubesc pentru ca nu ma critici.
te iubesc pentru ca m`ai ajutat sa imi revin cand am luat`o razna. chiar daca nu ti`ai dat seama.
te iubesc pentru ca ai aparut la momentul potrivit.
te iubesc pentru ca ma alinti.
te iubesc pentru ca imi place sa ma joc in parul tau.
te iubesc pentru ca esti suficient de misterios cat sa ma faci curioasa.
te iubesc pentru ca nu ma plictisesti niciodata.
te iubesc pentru ca esti asa copil cateodata.
te iubesc pentru ca faci bot cand vrei sa te pup.
te iubesc pentru ca iti ador zambetul.
te iubesc pentru ca esti tu.
te iubesc pentru ca ma iubesti si am incredere in tine.
si crede`ma ca te iubesc, pentru ca acum imi doresc sa fii aici.


sentimentul nu dispare ca o vacantza de vara...uneori e mai lucid ca fumul tras dintr`o tigara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu